onsdag 5 september 2012

I fas...

Idag skruvade Oscar dit dubbla dämpare, jag kavlade lite däck. Hittade lite sprickor i framvagnen som fick svetsas. Bilen är målad och klar, ska bara se över det sista imorgon... Äntligen fanns det färg på biltema när jag var där i helgen. Färgen är billig och duger till folkrace inte mycket mer:-)

Blir nya däck på lördag, tror det behövs då banan är stenhård. Blev tillslut 104 anmälda till tävlingen men tyvärr kan vi bara ta med 84st.

Ska bli skoj som f....n med tävling igen...

4 kommentarer:

  1. Se till att köra som f..n också, så jag får se dig i final när jag har stängt butiken! Måste ju se overallen på :)

    SvaraRadera
  2. Jag lovar inget men självklart ska jag ta iordentligt... Borde få åka final bara för jag har så snygg overall!!!

    SvaraRadera
  3. Vem ska sköta servicen då??

    SvaraRadera