måndag 23 mars 2009

Måndag morgon

Medans Mange ligger i solen och steker fortsätter jag med bilen. Denna vecka blir det tidiga morgonar tackvare att jag jobbar kväll. Imorse blev jag klar med den ena spindeln med allt vad det innebar.. Började även på andra sidan som jag hoppas blir klar med imorgon..

Idag ska kopplingsvajern komma hem så det blir att passa in den snarast möjligt. Väntar även på pinnbult till naven fram samt ratt och rattnav..

Bara att jobba på så mycket det går för den 11:e närmar sig med stormsteg......

3 kommentarer:

  1. Jag forstar att de inte ar sa latt nu nar du inte har nagon att fraga hur du ska gora med saker o ting i garaget nu nar nyckelkompetensen ar pa semester!! De ar bara o kampa pa sa far val jag gora om de som blir fel nar jag kommer hem:) Hej pa er

    SvaraRadera
  2. Ar fastet svetsat an forresten????

    SvaraRadera
  3. Det har aldrig gått så bra i garaget som det gör nu:) Det gick bra med spindel, båda sidorna nästan klara. Fästet är svetsat o klart det också.. Måste få tag på en vajer bara.. Ta det lungt i solen och med ölen. Du får jobba i kapp när du kommer hem.....

    SvaraRadera